Siitä on jo nyt jonkun aikaa kun mutkin tuohon kovasti kiertäneeseen seitsemän paljastuksen haasteeseen haastettiin, ja vaikka mun on niitä hirvittävän vaikea keksiä, niin yritetään nyt kuitenkin. Blogimaailman ah niin kiva ja kätevä salaperäisyyden verho saa nyt hetkellisesti väistyä kun siirrytään tämänkertaiseen inserttiimme - Riina: elämä ja teot.

1. Olen jo aiemminkin (tai infolaatikossa ihan paraikaa) paljastanut olevani opiskelija. Alana on siis graafinen suunnittelu, olen toivottavasti valmistumassa vuoden päästä. (Eli nyt jos tarvitsette itsellenne logoja, käyntikortteja, mainoksia, hää-, hautajais- tai synttärikutsuja, omaelämänkertanne taittoja tai vaikka gerbiilinne muotokuvaa kuusimetrisenä julisteena ja kaupan päälle maitopurkkia oman lehmän kuvalla, call me! I'm young and I need money!)

2. Olen tällä hetkellä töissä palovartijana.

3. Olen "blogimaailmassa" laskettavissa varmaan jo aika konkariksi, kun olen raportoinut elämääni internetiin päiväkirjamuodossa vuosituhannen alusta saakka (jolloin blogit ei vielä olleet blogeja vaan nettipäiväkirjoja). Viimeiseltä viideltä vuodelta kaikki merkinnät ovat vieläkin online, joskin nykyisin rajatulle joukolle näkyvissä.

4. Kerään kaikkea missä on 50-lukuhenkisten pinup-tyttöjen kuvia.

5. Hämähäkeistäkin olen ohimennen aiemminkin maininnut. Minulla on siis neljä sellaista lemmikkinä. (Ja joo, ne on myrkyllisiä, ällöttävän karvaisia ja just niitä tarantulia mitkä Bond-leffoissa kävelee Roogerin tahi muun naamalla). Suurin niistä, nimeltään Musti, on jo yli kymmensenttinen, ja pienin, Rekku, mahtuisi melkein vieläkin pilttipurkkiin. Niiden lisäksi on noin viisisenttiset Rob Roy ja Hannibal. Todennäköisesti kesän aikana tulee taloon taas uusiakin asukkeja.

6. Oon makuuhuonekitaristi. Pari vuotta sitten oli vielä bändikin, ja nyt on taas pientä comeback-virittelyä ilmassa. Jos vaikka opettelis taas soittamaan.

7. Nyt saan ympättyä nokkelasti samaan merkintään kaksi blogimaailman meemiä, eli seitsemäntenä kohtana Meez-hahmo, tämmönen mä oon (olevinani):

010905_10019823340.gif

No niin, nyt tunnistaa jo puoltututkin. Sen sijaan että haastaisin tähän meemiin enää ketään (tai no okei, Suski voi toki halutessaan täytellä), haastankin teidät kaikki salaa blogia seurailevat naapurit, kummin kaimat ja kalamiehen toverit myöntämään jos käytte täällä.