Unohdetaan hetkeksi leivonta ja siirrytään henkilökohtaisuuksiin, koska Kettuterroristi haastoi kertomaan kuusi omituista asiaa itsestäni. Kas tässä, olkaa hyvät, ei ehkä omituisimpia mutta ekana mieleen tulleita:
-Mulla on lemmikkinä viisi tarantellaa, joista näen painajaisia viikottain.
-Mun nimessä on kirjoitusvirhe.
-Kuuntelen Cannibal Corpsea samalla kun surffaan nukkekoti-aiheisilla nettisivuilla.
-En voi sietää asiakaspalvelua kaupoissa. Karttelen varsinkin vaatekauppoja joissa myyjät eivät pysy tiskin takana.
-Olen ajanut kartingia jotain 7 vuotta, mutta kun henkilöautolla pitäisi ohittaa joku niin menen paniikkiin.
-Omituisin kaikista: Mä leivon. Tämä siis omituista lähinnä siksi, että yläasteella sain köksästä luokan huonoimman numeron, en mennyt keittiöön kuin pakotettuna, osasin hädin tuskin lämmittää ruoan mikrossa ja näin painajaisia kaikenlaisista kotihengettäristä. Sitten muutin, ja *ehh* meni pari viikkoa ennen kuin netti lähti toimimaan, joten aikani kuluksi testasin mummon leipäreseptiä. Ja siitä se ajatus jne.

Taitaa olla tämä omituisuus-meemi niin laajalle levinnyt etten nyt haasta muita kuin Suskin.

Ja mennään niihin leipomisjuttuihin sitten kun kerkiän. Viimesin viikko on mennyt niin aamusta iltaan tulostaen, taittaen, leiskaa suunnitellen, paikasta toiseen juosten ja asioita hoitaen, ettei juuri keittiöön kerkiä kun ei käy kotona kuin nukkumassa. Ja tää on sentään mun hiihtolomaviikko. Palataan asiaan kun ruokavalioni koostuu muustakin kuin mikrolämmitteisistä lisäaine-kikkareista.